1+2 ÉV GARANCIA
Termékek Szervizek és kereskedők Hírek Kapcsolat Honda technológia

BF225 / BF200 / BF175 csónakmotor

Általános jellemzők Specifikációk

AMIT A TÖKÉLETES KIVITELEZÉS JELENT

A BF 225-ös, BF 200-as és BF 175-ös motorokkal kapcsolatban a Honda gyár három nagyszabású újítást vezetett be: a V6 technológiát, a 24 szelepes megoldást és az elektronikus üzemanyag-befecskendezést. Fedezze fel az élvezetek még magasabb szintjeit a tengereken a Honda motorok segítségével!

Maximális teljesítmény

Minden motorunk nagy teljesítményű, és a BF 225-öst felszereltük az ún. Honda VTEC rendszerrel, azaz ugyanazzal az szelep vezérlő és időzítő rendszerrel, amelyet a díjnyertes Forma 1-es autókhoz használunk. Ez a szerkezet minden fordulatszámon egyenletes működést biztosít, sőt magas fordulatszámon ugrásszerűen megnöveli a teljesítményt és a forgatónyomatékot.

Alacsony fogyasztás

A BF225, BF200 és a BF175 csónakmotorok 50%-kal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak, mint a hasonló teljesítményű 2-ütemű társaik, a Honda által kifejlesztett PGM-FI (programozott üzemanyag befecskendezés) rendszernek köszönhetően. Ez a rendszer optimalizálja a levegő/üzemanyag arányát, hogy első pillanattól kezdve maximális teljesítményt érjen el a motor.

Az élmények mindenekelőtt

Ezek a motorok fele olyan hangosak, mint a hagyományos 2-ütemű motorok, a váltakozó levegő-befúvó rendszer folyamatosan szabályozza a levegő beáramlást az égéstérbe, biztosítva ezzel a könnyed és élvezhető hajózást.

  • A VTEC (váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés) és a Lift Electronic szabályzó nagy teljesítményt biztosít minden sebességnél. (BF225)
  • Változtatható légbefúvás, ami nagyobb forgatónyomatékot eredményez alacsony fordulatszámon is
  • Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. (ECOmo)
  • Lendkerék a rezgések csökkentése végett
  • Beöntő nyílás az édesvíz számára, ami a korrózió elleni védelmet szolgálja
  • Több ponton keresztül történő elektronikus porlasztás (PGM-FI)
  • 60 A töltési kapacitás biztosítja a fedélzet energiaellátását
  • Beépített üzemanyag/víz szétválasztó
  •  Elektronikus olaj-, hőfok- és fordulatszám-ellenőrző rendszer
  • 600-ban megdöntött V6, amely dupla rögzítést tesz lehetővé minimális térigény mellett
  • Ellentétes forgásirányú modellek az egyező irányban forgó hajócsavaroknál keletkező káros forgatónyomaték kiküszöbölésére (BF 200 - BF 225)
  • Kétszintű befecskendezés