1+2 ÉV GARANCIA
Termékek Szervizek és kereskedők Hírek Kapcsolat Honda technológia

BF250 csónakmotor

Általános jellemzők Specifikációk

Újdonság: HONDA BF250

A Honda Marine üzletága bejelentette, hogy egy új, megbízható és takarékos csónakmotorral bővül a meglévő termékpaletta.

A BF250-es modellt a Miami Nemzetközi Hajó Kiállításon mutatták be, és 2011 év végétől válik elérhetővé a hajósok számára. A BF250-es koncepciója egy egyedülálló 3,6 literes, 250 Le-s motoron alapul, amely kategóriájában a legüzemanyag-takarékosabb és kiállja a próbát azok számára, akik erősebb külmotort keresnek a megbízható Honda minőségben. Ehhez a minőséghez egy feltűnően kifinomult és elegáns új design is társul.

A BF250-s csónakmotor egy sor exkluzív tulajdonsággal rendelkezik, beleértve a BLAST™, VTEC®, és a Lean Burn Control rendszereket, melyek maximálják a vásárlói élményt. A BF250-es modell rendelkezik az NMEA 2000 minősítéssel is (NMEA: National Marine Electronics Association).

A Honda Marine üzletága folyamatosan fejleszti termékeit újabb fejlesztésű motorokkal, melyek megfelelnek a kompromisszumok nélküli szabályoknak, és megbízhatóságot nyújtanak a vásárlók részére. Az új BF250 egy új minőségi szintet jelöl, és kifinomultságot nyújt a hajósoknak, akik a teljesítmény feláldozása nélkül igyekeznek maximalizálni az üzemanyag-hatékonyságot.

  • A VTEC (váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés) és a Lift Electronic szabályzó nagy teljesítményt biztosít minden sebességnél.
  • Változtatható légbefúvás, ami nagyobb forgatónyomatékot eredményez alacsony fordulatszámon is
  • Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. (ECOmo)
  • Lendkerék a rezgések csökkentése végett
  • Beöntő nyílás az édesvíz számára, ami a korrózió elleni védelmet szolgálja
  • Több ponton keresztül történő elektronikus porlasztás (PGM-FI)
  • 60 A töltési kapacitás biztosítja a fedélzet energiaellátását
  • Beépített üzemanyag/víz szétválasztó
  •  Elektronikus olaj-, hőfok- és fordulatszám-ellenőrző rendszer
  • 600-ban megdöntött V6, amely dupla rögzítést tesz lehetővé minimális térigény mellett
  • Ellentétes forgásirányú modellek az egyező irányban forgó hajócsavaroknál keletkező káros forgatónyomaték kiküszöbölésére
  • Kétszintű befecskendezés